Bilder...

Surfare Soluppgang Resorten Soluppgang

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå Anders!



Jag har försökt ringa dig men det fungerar inte till Nya Zeeland eller? Jag ville bara höra hur du har det, att allt är bra och ordnar sig! Här är Johannes fortfarande förkyld med feber! Jag ska måla lite grann, det är svårt att låta bli. Men det blir små tavlor så länge! Vi hörs strax hoppas jag! Sköt om Dig! Varm kram mamma

2009-03-04 @ 18:20:13
Postat av: Mamma

Hallå Anders!



Jag har försökt ringa dig men det fungerar inte till Nya Zeeland eller? Jag ville bara höra hur du har det, att allt är bra och ordnar sig! Här är Johannes fortfarande förkyld med feber! Jag ska måla lite grann, det är svårt att låta bli. Men det blir små tavlor så länge! Vi hörs strax hoppas jag! Sköt om Dig! Varm kram mamma

2009-03-04 @ 18:23:00
Postat av: Mamma

Hej Anders! Jag undrar hur Du har det och om allt är bra! Bara lite mammaorolig! Går inte att ringa Dig! Ska prova i morgon igenn! Vi hörs varm karm Mamma

2009-03-04 @ 18:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0