Kvar i Arthur Pass

Japp, jag 'a'r fortfarande kvar i Arthur Pass. Blev inget b'a'ttre v'a'der igar o efter en bit resande i bilen fann jag ett litet hostel mitt uppe bland bergen som sag riktigt mysigt ut. 'A'garna var riktigt trevliga o vem ville inte ha en varm dusch, v'a'rme o lite bekv'a'mlighet n'a'r man natten innan sovit i en bil, d'a'r s'a'tet knappt gick att f'a'lla nerat, d'a'r kylan tr'a'ngde sig pa allt mer under nattens timmar o det 'a'nda v'a'rmande man hade var en liten tunn filt fran flygplanet. Brrrr..
Nej jag tog in d'a'r, satte pa en DVD, laga lite mat o sedan somna jag i soffan. :) Vakna lite senare o hann som tur va st'a'da lite innan en mor o dotter ifran Schweiz kom inf'o'r natten. Riktigt trevliga, bj'o'd pa god mat och efterr'att.

Nu l'a'r jag dra, hare guld!

Alltid Du&Jag Underbara Saknad Godbit

Finns ett ord f'o'r denna tjej.. Oers'a'ttlig!
Denna tjej 'a'r nagot ut'o'ver det vanliga, d'a'rmed inget man vill f'o'rlora!
Ser sjukt mkt fram emot Arlanda flygplats 4/4 da Kristin Vitamin m'o'ter upp mig!
Tack f'o'r att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0