Sista dagen!

Eey, halla allihopa!

Sista dagen i Australien idag, mkt pa o stressigt med packning o att vi ska ha en middag med sl'a'ckt o v'a'nner om tva tre timmar o vi har inte ens handlat... Detta far bli en snabb en. Packningen 'a'r riktigt svar da jag valt att ta med min br'a'da hem, den tar dom som 5kg av din packning, sa de blir en del kvar h'a'r nere.. :D Vi har varit till Fraiser Island med familjen f'o'rra helgen vilket var helt underbart, vet inte hur jag ska tacka dom! Sedan sista helgen nu, akte vi ner till en lagenhet som nagra av deras v'a'nner har, bada, surfa o tog det lugnt. Allt har varit sa bra h'a'r nere o familj o v'a'nnerna h'a'r 'a'r sjukt sn'a'lla! 
L'a'gger upp lite bilder nu sa far vi se n'a'r jag h'o'r av mig igen. Kl. 23.50 idag gar flyget till NZ, Svensk tid.

Hade bra!

Kommentarer
Postat av: Michael

Ta å pallra dig till sverige istället din sprätt.

Vi ska fan ta å hitta på nått när du kommer hem.! nu orkar jag inte skriva nå mer så heppåre.

2009-03-02 @ 21:42:53
Postat av: Mamma

Hej Anders!



Wow vad härligt Ni har! Ja Du får bjuda din värdfamilj hit till oss på skidupplevelse/älgsafari/vargbesök! Det vore kul! Du är nog i Nya Zeeland nu redan jag ska ringa Dig! Vi har vinter och Johannes blev hostig och febrig igen, lillskrutten! Han klättrar nu och besöker världen från köksbordets höjder och gärna i trappan! Annars bra här hemma, gick 5 mil förra veckan det var skönt, en bra början! Stora kramar Mamma, alla hälsar!

2009-03-03 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0