Slutet!

Bubbel i leran Coolt Champagne Pool Gront ar skont

Yees, da 'a'r snart resan 'o'ver. Jag har tagit mig upp till Auckland, staden som jag flyger ut ifran och jag har 2,5 dag att spendera h'a'r nu. Fixa med all packning o se om det finns plats f'o'r nagon shopping. Sedan far vi se vad som h'a'nder i storstan som jag tror 'a'r i storlek som Stockholm. Som sagt, snart hemma med andra ord och ser fram emot att tr'a'ffa er alla igen! :D

Nu ska jag leta upp Elin o s'a'ga hej, jag 'a'r n'a'mligen o snyltar dator pa hennes Hostel..

Hare bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Spännande bilder med vulkanen och de heta källorna!

Gud va skönt att Du snart är hemma det tycker Vi alla! Jag har talat om för Johannes att Du snart är hemma och han svarar, ja med sin speciella röst och nickar förståndigt! Jag målar sakta men säkert och blir piggare för var dag, vilket är skönt!

Ringer Dig strax! Stor varm kram din mamma!

2009-04-01 @ 10:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0